Online forløb: 28 dage med antiinflammatorisk mad og bevægelse - Kick off d. 7. september 2020 - pris 795 kr

 BYG ET STÆRKT HELBRED MED DEN ANTIINFLAMMATORISKE LIVSSTIL 

Glæd dig til helt nyt materiale med lækre opskrifter og motiverende video-træningsprogrammer.

Nedtællings-ugen starter d. 31/8.

Min viden om mad og bevægelse – vigtigere end nogensinde  

Drømmer du også om at passe bedre på dig selv og dit helbred, men ved ikke rigtigt hvordan du skal komme i gang?

På mit 28 dages antiinflammatoriske online forløb vil jeg tage dig i hånden og guide dig gennem en masse fantastisk antiinflammatorisk mad og motiverende træning. Jeg vil hjælpe dig med at bygge et super stærkt immunforsvar og til at få et sundt helbred samtidig med at du slipper af med det inflammatoriske fedt omkring taljen og omkring dine indre organer.

Jeg har de sidste 20 år hjulpet rigtig mange mennesker, med at finde frem til den bedste udgave af dem selv – til at blive gladere, sundere og stærkere – bare ved at lære dem at spise og bevæge sig rigtigt. Det jeg kalder intelligent mad og bevægelse. Og ja, jeg kan selvfølgelig også hjælpe dig.




Antiinflammatorisk livsstil er sund logik – ikke kompliceret videnskab

Det at ‘spise rigtigt’ er i de senere år blevet ophøjet til at være en kompliceret videnskab med mange, ofte modstridende, budskaber. Det skal det ikke være. Jeg vil igennem forløbets 28 dage på en simpel og overskuelig måde guide dig til, at spise en masse naturlig og velsmagende mad – velsmagende mad som bygger dit immunforsvar og dit helbred op. Og så skal du ikke måle eller veje maden. Du skal bare spise den!

Igennem forløbets 28 dage vil jeg også hjælpe dig med at få mere træning og bevægelse ind i din hverdag. Træning og bevægelse er simpelthen så vigtig for din krop og dit helbred, og jeg vil igennem forløbet 28 dage inspirere dig til, hvordan du kan gøre træning og bevægelse til en helt naturlig – og sjov – del af din hverdag.

Det er mit mål, på bare 28 dage, at hjælpe dig med at få den antiinflammatoriske livsstil helt ind under huden. Mit mål er at den antiinflammatoriske livsstil bliver DIN nye livsstil, og at det efter forløbet bliver helt naturligt for dig, at tilvælge alle de ting, der bygger din krop og dit helbred op. Og husk nu – vi gør det i fællesskab – jeg er med dig hele vejen, og derudover får du adgang til et lukket antiinflammatorisk fællesskab på Facebook med alle de andre forløbsdeltagere.

JEG ER KLAR. GÅ TIL TILMELDING 

Hvis du er i tvivl om forløbet er noget for dig håber jeg, at du kan finde inspiration i hvad nogle af mine mere end 5000 tidligere forløbsdeltagere, på deres egne kroppe, har oplevet ved at deltage på mit online forløb "28 antiinflammatoriske dage med mad og bevægelse": 

”Jeg lider normalt af hormonel migræne en gang om måneden, når det er menstruationstid. 2 dage ligger jeg normalt brak, nedrullede gardiner, sygemelding fra arbejde etc. Men hvis kosten hjælper på dette fremover, kan det måske også hjælpe på overgangsalderens hormonelle angreb”. Anonym.

Min konklusion: "Antiinflammatorisk kost er super godt, når man lever med senfølger af kræft, så det vil jeg helt klart blive ved med. En stor tak til dig, Louise. Og mange tak til alle jer i FB-gruppen. Det har været skønt at have dette fællesskab her til opstart på vores nye livsstil”. Janni, 40 år. 

“Det er helt vildt - mit blodsukker er totalt i balance”. Anonym.

”Mit kolesteroltal er blevet normalt. Og min irritation i tarmen (divertikel sygdom) er nu fuldstændig i ro og infektionstallet normalt. Jeg har tabt 12 kg og smidt fedt i form af 14 cm”. Mogens 62 år.

”Har virkelig nydt dette forløb. Jeg har fået det meget bedre fysisk. Mine fingre er mindre stive, jeg kan bukke dem helt igen. Smerterne i hoften er væk, så den dybe squat er ingen sag mere. Og jeg sover hele natten. Anonym.  

"Er helt i synk med hvad jeg må spise nu og hvad der gør mig godt. Er stor fan af 80/20 reglen og tror det bliver vejen for mig. Drikker en kop kaffe hver dag. Til gengæld holder jeg mad/motion ret stramt. Har slet ikke lyst til kage mere. Men et godt stykke chokolade kan virkelig få mig i himlen. Takker også for al den gode vejledning og inspiration undervejs. Har ikke væske i kroppen mere, SÅ klar i hovedet og overskud på en helt ny måde. For mig er den her livsstil nødvendig for et bedre liv". Stine, 44 år. 

”Mit blodtryk var for en måned siden 154/105, i går 137/85!! Ingen oppustet mave, vægttab til både min mand og jeg”. Anonym.

”Jeg er nu trappet helt ud af hormonbehandling, og det går fint. Gynækologen er vildt begejstret, og roser livsstilsændringen, og taler kun for. Vægttab på 6 kg og 12 cm fordelt på mave, ben og arme. Og nu masser af motion uden træthed, ømhed i muskler og led”. Jette, 55 år.

”Det er imponerende, hvad man kan nå på en lille måned. Jeg syntes jeg spiste ok sundt i forvejen, men først efter dette forløb er det lykkedes mig at komme af med de lidt for mange kopper kaffe, det søde til kaffen og små-spiseriet. Men bedst af alt så har jeg fået nedsat min blodtryksmedicin og den daglige dosis af antihistamin, jeg har taget for angioødem”. Anonym. 

"Tak Louise for et fantastisk forløb. Jeg kan 24/7 følge mit blodsukker (pga. type1 diabetes) og kan bekræfte, at det giver et stabilt blodsukker. Som en lineal streg. Fuldstændig vidunderligt - udover mere overskud, velvære, selvtillid og ikke mindst 10 cm og 6 kg". Ulla, 48 år.

 

 

Når du tilmelder dig, får du adgang til


Bemærk, at nedtælling til online forløbet starter d. 31/8 2020 med tips og tricks til, hvordan du kommer optimalt fra start! Selve Kick off er d. 7/9 2020.


Normalpris
Prisen for online forløbet "28 antiinflammatoriske dage med mad og bevægelse" er 795 kr. 

TILMELD MIG NU 

Hvad sker der efter din tilmelding?


Nye datoer i 2020 
Hvis du gerne vil kontaktes automatisk med nye datoer for online forløbet "28 dage med antiinflammatorisk mad og bevægelse" kan du skrive dig op på vores interesseliste
KONTAKT MIG AUTOMATISK MED NYE DATOER I 2020. 

 

Spørgsmål 

Skriv til sanne@louisebruun.dk