7 ugers antiinflammatorisk forløb - Opstart uge 36 2022

7 ugers antiinflammatorisk forløb

For dig som vil kickstarte din nye antiinflammatoriske livsstil

Vælg mellem opstart

Onsdag d. 7/9 kl. 17.55 eller

Søndag d. 11/9 kl. 10.10

På mit antiinflammatoriske forløb, får du masser inspiration til den antiinflammatoriske livsstil. Vi mødes til skøn træning i naturen – det vil være alsidig bevægelse, der involverer styrke, kredsløb, bevægelighed, mobilitet, yoga, balance og leg i den fantastiske natur i Dyrehaven samt ved Øresund. Træning, der på alle måder bygger dig op og ikke på nogen måder er belastende. 

Hver gang vi mødes, vil jeg dele ud af min viden om den antiinflammatoriske livsstil og hvad den kan gøre for dig og dit helbred.

Du modtager ugentlige mails med udfordringer, som handler om bl.a. mad, urter, faste, søvn og som støtter op omkring dit velvære og dit helbred.  I mit online univers får du adgang til masser af inspiration til træning/bevægelse derhjemme samt lækker og velsmagende antiinflammatorisk mad til din dagligdag.
 





Antiinflammatorisk forløb indeholder


 

Nedenfor kan du læse hvad nogle af mine tidligere forløbsdeltagere siger om den antiinflammatoriske livsstil:

 "TAK for inspiration og en vild øjenåbner for mig ift. hvad kost og mindset kan gøre ved kroppen." - Annika

"Du er en motivator uden lige! Jeg nåede kun 3 ud af de 7 træningsdage med dig i Dyrehaven, men jeg har lært at lave mad på en hel ny måde, som jeg agter at blive ved med indtil jeg dør. Jeg har fulgt madplanerne slavisk siden forløbets start og har tabt mig 12 cm i taljen og 4 kg. i alt. Så jeg er meget glad, og har fået et stort udbytte af de 7 uger."
- Nynne

"Jeg fulgte alle udfordringerne, kosten og alle øvelser, og min krop ændrede sig på vildeste vis." - Jannie

"Vil sige tak for et super godt 7 ugers forløb. For mig har det betydet en større opmærksomhed på vegetarisk kost. At jeg kun har spist oksekød en gang om ugen i stedet 2-3 gange, og i stedet har fået en fast dag med fisk, en med ren vegetarisk og så ellers spist kylling. Min morgenmadsrutine er ændret, så jeg kun spiser vegetarisk om morgenen, kold grød med havregryn og chiafrø, der gør mig mæt i lang tid. Jeg har smidt 2 kg. på vægten og 2 cm i livet, og føler mig stærkere, mere let og fladere mave. Jeg har kun haft oppustet mave to gange i forløbet, hvor det førhen det kunne være flere gange om ugen. Jeg har generelt udfordringer med smerter i nakken, skuldre og øvre ryg, men i løbet af de 7 uger er det blevet væsentligt bedre, og jeg har kun haft en Låsning i ryggen, som jeg selv fik løsnet op via træningsøvelser, hvor jeg ellers typisk har måtte gå til fysioterapeut for at få behandling. Så tusind tak for inspiration, træning og dit gode humør og energi." - Anita

"...Jeg oplevede også at jeg fik jeg mere energi, sov bedre og min oppustede mave, blev flad, og at jeg holdt op med at crave sukkerholdig mad." - Susan 

"Du serverer en helt masse viden på en let spiselig måde! Det er super flot gjort! Jeg fandt dit forløb spændende og opløftende og afslutter ugerne med gå på mod - det er for mig det vigtigste for at jeg kan tage rådene og øvelserne med videre i livet. Rent fysisk kan jeg mærke mindre træthed om eftermiddagen og mindre ømhed i fodled om morgenen. Min eksem bølger dog desværre frem, men der var et par dage under forløbet hvor jeg lagde mærke til mindre optrapning af røde bumse pletter. Så håber (hvis jeg nu over længere tid end disse uger tilfører flere af dine opskrifter til menuen og stadig holder fokus på at undgå mælk, sukker, hvede og kaffe) kan skabe mere balance. Du har givet mig mod på at fortsætte, mange tak for det!" - Lea

 

Drømmer du om et quickfix til en “perfekt krop” eller fanatiske udrensninger? Så må jeg desværre skuffe dig.

Ønsker du derimod at lytte til din krop og sinds behov? At navigere og træffe hensigtsmæssige valg inden for mad og bevægelse i en travl hverdag? Så er du kommet til rette sted.

Det er mit håb, at jeg vil kunne lære mange flere mennesker, hvad vores krop fra naturens side er i stand til at gøre – bare ved, at vi spiser og bevæger os intelligent! Mit udgangspunkt er aldrig et ensidigt fokus på vægttab, men derimod er mit fokus på et stærkt og velfungerende helbred. 

 

Opstart uge 36 onsdag d. 7/9 eller søndag d. 11/9 2022 

Onsdag aften træner vi kl. 17.55-18.55

Datoer: D. 7/9 - 28/9 - 5/10 - 12/10 - 26/10 - 2/11 - 9/11 2022.

Tilmeld dig onsdags-holdet her
Kl. 17.55-18.55

 

Søndag formiddag træner vi kl. 10.10-11.10

Datoer: 11/9, 2/10, 9/10, 16/10, 30/10, 6/11, 13/11 2022 

Tilmeld dig søndags-holdet her
Kl. 10.10-11.10


Der er ikke træning i uge 37, 38 og 42 (men du finder masser af inspiration til træning derhjemme i mit online univers, og du får ugentlige mails med tips og inspiration under hele forløbet).

 




Praktiske oplysninger

Lokation & mødested

Træningen foregår i Dyrehaven og i omgivelserne omkring Stokkerup og havet. 
Vi mødes på P-pladsen ved toileterne på Springforbivej, 2930 Klampenborg.
Indkørsel er fra Strandvejen (fra P-pladsen er der både indgang til Dyrehaven og Københavns Golfklub).   

Parkering
Der er gratis parkering på P-pladsen.
 
Pris

7 ugers antiinflammatorisk forløb koster 1.500 kr.




Hvad sker der efter din tilmelding?

Spørgsmål & venteliste

Ved spørgsmål om forløbet eller ønske om at komme på venteliste til fuldt bookede hold, skriv til sanne@louisebruun.dk. Så kontakter vi dig, hvis der bliver en ledig plads.

Kommende forløb 

Vil du gerne være en af de første, der får besked næste gang jeg afholder mine antiinflammatoriske forløb?  Skriv dig op her.