Louises Blog

Det er godt for sjælen

Om små 3 uger (i weekenden fra den 5-7/5) løber vores næste Health & Yoga Retreat af stablen i min ødegård i de svenske skove. Så hvis du vil opleve naturen, stilheden, vidunderlig yoga, antiinflammatorisk Lykkemad og vandreture i skoven, så tag med. Det er godt for sjælen!

Her fortæller, Kristine Bernhoft, som afholder retreatet, hvad hun glæder sig til i dette forår.

Hvad glæder du dig til i dette forår?

Jeg glæder mig til snart at skulle afholde et retreat i de svenske skove med en masse skønne kvinder, der har mod på at faste efter kl 15.00 og dermed få ny energi og lethed.

Hvad motiverer dig?

Jeg elsker at blive udfordret og udfordre andre – give andre inspiration og motivation til at skabe en forandring. Lytte til, hvad andre har af udfordringer og hjælpe til med at løse de udfordringer, der er hos andre mennesker. At skabe omsorg og mulige løsninger - og så elsker jeg at lave sund og nærende mad, fordi jeg ved og selv mærker, hvad maden gør ved vores kroppe. Det motiverer mig at se, hvad både omsorg, at være lyttende, bevægelsen, at prioritere tid til os selv. Og sidst men ikke mindst, hvor stor en forskel maden gør for de deltagere, der deltager i vores retreats. Det er alt sammen motiverende - både for deltagerne - og for mig personligt.

Og hvad med bevægelsen?

Bevægelse er en stor del af mit liv, og det har det altid været – fordi det gør mig glad. Jeg både styrketræner, dyrker en masse yoga, og går og cykler stort set overalt. Yogaen er ekstrem vigtig for mig, da den altid har givet mig en masse ro og holdt mig smertefri i lange perioder.

Se mere om Kristine Bernhoft her.

FÅ NY ENERGI OG LETHED - med Lykkemad og periodisk faste v/Kristine Bernhoft (den 5-7/5 2017 - check in kl. 12.00 – check out kl. 10.00)

Du taber dig, huden kommer til at stråle, din fordøjelse bliver bedre, og frem for alt: Du får energien tilbage! En rigtig skøn weekend, hvor du kan nulstille systemet og give kroppen en indre forårsrengøring. Vi faster delvis i tre dage (spiser ikke efter kl. 15.00), og du modtager et nedtrapningsskema inden – og hjælp til at skære ned på kaffe, alkohol, sukker og hvidt brød inden weekenden, så du ikke skal ”lide” i tre dage. Glæd dig til at periodefaste med andre. Det er både nemmere og sjovere. Du vil være overrasket over, hvor lidt sulten du føler dig, i takt med at kiloene rasler af. Du kan naturligvis se frem til både at nyde lækker og nærende morgenmad og frokost samt foredrag om antiinflammatorisk livsstil med masser af spørgetid.

Se mere om, hvordan du når at sikre dig en af de ledige pladser her eller send en mail til sanne@louisebruun.dk.

Kommentér